Fall Wishlist

Ahojte! Chápem, asi vás prekvapí to, že je ešte len September a ja už píšem jesenný wishlist, ale čo si budeme navrávať, prvé náznaky jesene...

Ahojte! Chápem, asi vás prekvapí to, že je ešte len September a ja už píšem jesenný wishlist, ale čo si budeme navrávať, prvé náznaky jesene sa už dostavili, a mne osobne nástup do školy pripomína jeseň úplne najviac. 

No a čo si budeme hovoriť, každý z nás zajtra opäť nastúpi do školy (okrem Čechov, lebo vy ste boli v škole už dnes ,že?), veľa šťastia tým ktorý idú po prvý krát na strednú! Zo školy mám stále dosť zmiešané pocity, ani neviem čím to bude. Možno tým ,že toto bude náš posledný rok na základke, ktorú som si doteraz naplno užila, a spomienok mám až až! 

Dnes som si pre vás zostavila WishList vecí ktoré si za toto obdobie chcem zaobstarať, niektoré veci budú asi trošku drahšie, ale len z toho dôvodu ,že budem mať birmovku a už teraz mám premyslené čo si z tých peňažných darov kúpim. Tak poďme rovno na to! 


1. Ak ma sledujete na snapchate tak viete ,že mi ku testovaniu prišli 4 vzorky voňaviek od Escady, no  a mne sa z nich najviac zapáčila vzorka od vôni Moon Sparkle ktorá je úplne dokonalá a jediná chyba je len tá ,že nie je menšie balenie než 100 mililitrové. 
2. Ďalší fall must have sú nadkolienky ktoré som si už objednávala z H&M-ka a uvidíte ich v Back to School haule! 
3. Tretia vec na ktorú si brúsim zuby je Ipad! 
4. Už dlho hľadám koženú bundu ktorá by sa mi páčila, žiaľ som takú ešte nenašla, no ale táto je celkom pekná čo poviete? 
5. Čierny klobúk som si vyhliadla v H&M-ku, Bohužiaľ ale stál nad 20€ čo mi príde za klobúk trochu veľa, takže čakám kým jeho cena pôjde dole. 
6. No a posledná vec je balzam na pery od Eosu, ja viem jeden som už mala (teda aj mám) a veľmi si ma nezískal, ale možno iný druh bude lepší takže mu dám opäť šancu. 

Dobre dúfam, že sa vám WishList páčil a majte sa krásne! 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. pekný wishlist! :) mne sa najviac páči ten klobúk :)
    www.houseoftheweirdness.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok :D držím palce čo sa týka školy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja idem do školy až koncom septembra ("krásny" vysokoškolský život :D ) no držím palce v škole :) a aj v splnení veľmi pekného wishlistu :) poćula som veľa pozitívnych ohlasov na tú voňavku tak premýšlam premýšlam..že sa na ňu pozriem keď ju niekde uvidím :)
    Inak ja sa veľmi teším na jeseň :) je to moje asi najobľúbenejśie roćné obdobie :)


    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super wishlist! Sú to super veci, ktoré si chceš kúpiť. Tak dúfam, že sa ti to podarí.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network