How fast is it going..

Keď som sa zamýšľala o čom napíšem článok (tak aby sa ku nemu hodili tieto fotky), no a ako som si ich tak prezerala, tak som rozmýšľala ...


Keď som sa zamýšľala o čom napíšem článok (tak aby sa ku nemu hodili tieto fotky), no a ako som si ich tak prezerala, tak som rozmýšľala nad tým ako ten čas letí. Tieto fotky boli nafotené 18.9 no a vtedy bolo vonku ešte asi 30 stupňov, no, keby si toto oblečiem teraz tak by som asi zamrzla. 


Neviem, vôbec netuším kam ten čas beží, spomeniem si na rok 2008 a myslím si ,že to bolo pred dvomi rokmi no a potom mi dôjde ,že to už je 7 pekných rokov. Ani sa nenazdám a budem mať tých vytúžených 15, pretože predsa len, je to vek po ktorom tak veľmi túžim! 

Neviem, veľa ľudí môj blog odsúdilo len kvôli tomu ,že som vraj veľmi mladá. Neviem prečo ľudia odsudzujú kvôli veku. Predsa len, ja som toho názoru ,že niekedy je aj 8-ročné dieťa na tom rozumovo a celkovo lepšie než 40-ročný dospelý. Vôbec nejde o vek, je jedno či by som tento blog písala ako 20-ročná alebo ako 14-ročná. Bola by som stále tá istá osoba, len staršia. Je dobre ,že som začala už tak skoro, pretože za tie dva roky som získala strašne veľa skúseností, či už tých dobrých alebo zlých. 


Prišla som na to čo robí s ľuďmi závisť, našla si mnohých kamarátov, vypočula si množstvo názorov, prešla si fázami kedy môj blog začali sledovať aj ľudia z  môjho okolia, a poviem vám , všetko som sa to musela naučiť znášať, hlavne to všetko brať v pohode. 

Som zvedavá na nové veci, stavím sa ,že sa toho stane ešte strašne veľa, dúfam ,že to budem zvládať aspoň tak ako doteraz, pretože keď si predstavím ,že prvý článok na tomto blogu som napísala pred dvomi rokmi no a samozrejme ako som vyzerala pred dvomi rokmi, aby som vám to trošku priblížila vybrala som jednu (z tých lepších)  fotiek haha. 

Inak ahoj Miša! :) 

To je ale naozaj jedna z tých lepších fotiek, a ostatné radšej nech povrch sveta nikdy neuzrie! No ale je to celkom zmena čo poviete? A to sú to len dva roky, no teda len. 

Za tých 700+ dní sa toho teda udialo, prišlo veľa dobrého a samozrejme aj veľa zlého. Ale viete ako sa hovorí, všetko zlé je na niečo dobré! 

Ako vnímate ten čas vy? Aj vám sa zdá ,že tak rýchlo letí? 

Mám na sebe : 
sukňu z H&M 
tričko z New Yorkeru 
Zuzka mi požičala čelenku 
No a samozrejme moje milované conversky 



You Might Also Like

14 komentárov

  1. ahoj, priznám sa, že aj ja som bola z tej skupiny, ktorí si odsudzovali blog kvôli tvojmu veku. Ale mýlila som sa. Potom,ako si si v dobrom prijala moju kritiku (na čom by si mala popracovať z hľadiska čitatela) si si ma získala, lebo makáš na sebe :) len tak ďalej ! A článok je pekný, vidieť, že si sa gramaticky aj štylisticky zlepšila . Aj keď slovo vypadať je úsmevné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau! Ďakujem ti veľmi pekne! Ani nevieš ako si ma potešila! No, áno, môžem sama potvrdiť, že niekedy to tu na blogu vyzeralo hrozne,hah. A vypadať je už opravené, takže ďakujem za upozornenie!

      Odstrániť
  2. Asi by si si mala precvičovať anglickú gramatiku, alebo vôbec nedávať nadpis v angličtine ak sa text samotný angličtiny netýka. Inak pekný článok a súhlasím, že by sa ľudia nemali odsudzovať pre ich vek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super čelenka len tie boty sa mi k tomu nehodia :) .
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, sto ľudí sto chutí, tie boty sú najviac pohodlné, a preto ich nosím skoro ku všetkému :) Proste ja a moja láska ku converskám ♥ Ale inak Ďakujem!

      Odstrániť
  4. Krásny outfit :D ja už mám 15 a pol a necítim nejakú zmenu :DD

    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :D no tak to si ma nepotešila veľmi, hah :D

      Odstrániť
  5. Mne sa zdá že ten čias letí neskutočne rýchlo! Minule som sa tiez zamyslela ze "paneboze ved za chvílu mám uz 21!" Preto som sa rozhodla robit veci ktorími zivot budem naozaj žiť a nie len prežívať z dňa na deň. :) pretože tie dni čo už boli nám nikto nikdy nevráti a je len na nás ako si ich budeme pamätať a či ten čas využijeme naplno.
    To či si mladá na blogovanie vobec nerieš. Máš skvelé názory a myšlienky a o to ide. Poznám ludí čo majú 18 alebo aj 30 a správajú sa ako rozmaznané malé deti. Vobec nejde o vek a kto ťa kvoli tomuto odsúdi, ten ti nestojí ani za pohľad.
    Verím, že bude z teba raz veľmi úspešná blogerka lebo máš na to :) tak sa drž a prajem veľa kreatívnych nápadov a článkov do budúcna ^_^
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasný článok! :)) Ten outfit je krásny!
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network