Bruno Banani - Pure Woman

Ahojte! V dnešnom článku som sa rozhodla predstaviť vám moju obľúbenú voňavku, a to konkrétne vôňu od Bruna Bananiho (už moju tretiu od t...

Ahojte! V dnešnom článku som sa rozhodla predstaviť vám moju obľúbenú voňavku, a to konkrétne vôňu od Bruna Bananiho (už moju tretiu od tej značky), no a hneď na začiatok musím konštatovať, že je taká istá dobrá ako aj tie dve pred ňou! :) 


O nej : 
Parfém Bruno Banani Pure Woman je oslavou ženy - tela i duše. Svojou jemnosťou vyzdvihuje anjelskú tvár ženy. A svojou ohnivosťou poukazuje na diabolskú zvodnosť ženy. Je to vôňa, ktorá vás nenechá chladnou. Rozohní, a zároveň podmaní, nielen každú ženu odetú v tejto vôni, ale celé jej okolie. Je stvorená pre ženu, ktorá je anjelom a čerticou zároveň. Pre ženu zvodnú, sebavedomú a láskavú zároveň. Ženu, ktorá má zmysel pre humor, neberie sa príliš vážne a má radosť z toho, že je žena.
Bruno Banani Pure Woman je nádherná vôňa, v ktorej sa prelínajú jemné frézie s energickou zelenou mandarínkou a čiernymi ríbezľami. Mango zvýrazní ohnivosť a zmyselnosť vône. Korenistá a omamná vanilka s ambrou vás naplní pocitom radosti a túžby vdychovať vôňu stále znova.



Pure Woman je jednoducho žena.

Hlava

mandarínka, čierne ríbezle, frézia

Srdce

pivonka, mango, cyklámen

Základ

vanilka, ambra




Môj názor : 
Už ste sa dočítali o tom ako rada mám vône práve od tejto značky. No a musím povedať ,že vôňa Pure Woman sa mi páči z tých troch (ktoré som vyskúšala) úplne najviac. Vonia mi po ovocí spojenom s vanilkou a tá vôňa je strašne okúzľujúca a opantá všetky vaše zmysli. No a pri tejto vôni sa mi stáva ,že s ňou víndem von a ľudia mi hovoria : "jéj ty pekne voniaš". "akú voňavku to používaš?". "pekná vôňa", čo sa mi pri žiadnej inej vôni, nikdy nestalo (dokonca ani pri the key nie, a to voňala úplne perfektne). Vôňa má strašne pekný obal (vlastne je pekná vzhľadovo), no a nemôžem povedať ,že by tie dve pred tým vyzerali zle (to nie, ony vyzerali tiež naozaj pekne), ale tento obal (od tejto voňavky) sa mi páči úplne najviac. A výdrž je taktiež (vzhľadom k cene) famózna. Voňavka vydrží voňať (ako na vás, po tom ako si ju nastriekate), skoro 4-5 hodín. A tým ,že je dosť silná vám postačí jeden možno dva streky, tým pádom sa ani rýchlo nemíňa, no a cena je úplne úplne super, vlastne 40 ml stojí 13,00€. 

Vzhľad - ako som už písala, po tých troch vôňach (ktoré som od značky Bruno Banano mala) sa mi obal tejto voňavky páči úplne najviac, ružové farbu všeobecne veľmi rada nemám, ale táto ružová je celkom pekná. No a dizajn je taký jednoduchý, ale naozaj sa podaril.
Vôňa - vôňa je naozaj krásna a celkom silná, takže naozaj postačí len jeden až dva streky
Konzistencia - je ako inak vodová 
Výdrž - Výdrž je tak 4-5 hodín
Cena - no a cena je úplne famózna pretože, 40 ml stojí 13,00€ čo je úplne super cena, na to aká dobrá je táto voňavka. 




Máte nejaké skúsenosti s voňavkami od značky Bruno Banani? Ako sa vám ich vône páčia? Nakupujete niekedy z e-shopu parfums.sk


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Pekny článok! Mala som voňavku od Bruna Bananiho, ale bola taká fialova, ale tiež nádherne voňala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne túto mám ale dezodorant a neviem si vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne túto istú mám :D a je úžasná :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale z tvé recenze mě parfém moc zaujal :)

    Bio aroma roll-on Sladké spaní

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj! Nominovala som ťa do Liebster Award Tagu. Otázky nájdeš tu: http://domilap.blogspot.sk/2015/09/liebster-award-tag.html#more
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Voňala som ju v parfumérií a voňala krásne ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network