Calvin Klein Sheer Beauty

  Ahojte všetci a krásny večer vám prajem! V dnešnom článku som sa rozhodla predstaviť vám moju obľúbenú toaletnú vodu, ktorá je od značky C...

 Ahojte všetci a krásny večer vám prajem!

V dnešnom článku som sa rozhodla predstaviť vám moju obľúbenú toaletnú vodu, ktorá je od značky Calvin Klein

Možno vám práve tento článok pomôže inšpirovať sa pri kúpe vianočného darčeka, či už pre seba alebo pre kamarátku či mamu. Mne osobne táto vôňa veľmi vyhovuje a neodporúčala by som vám niečo, čo sama nepoužívam. 

O nej : 

Prirodzená krása nikdy nevyjde z módy. Toaletná voda pre ženy Calvin Klein Sheer Beauty skvelo podčiarkne váš pôvab a okúzli okolie. Objavte čaro nadčasovej elegancie aj vy.

  • iskrivá ovocno-kvetinová vôňa
  • pre mladistvé elegantné ženy
  • ideálna na denné nosenie v teplých obdobiach

Zloženie vône
Hneď v úvode vás osvieži kombinácia šťavnatého bergamotu a červeného lesného ovocia, ktorým na ženskej zmyselnosti dodáva vychladený pohárik lahodného broskyňového kokteilu Bellini. Po krátkej chvíli sa rozvoňajú akordy podmanivej pivonky, nežných ľalií a tajomného jazmínu. Následne sa vám na koži intenzívne rozvonia neodolateľná kombinácia zmyselného pižma, sladučkej vanilky a hrejivého santalového dreva.



Môj názor : 

Pri tejto vôni sa mi stáva, že sa ma ľudia pýtajú na to, akú voňavku používam a chvália ma, že ako pekne voniam, čo sa mi pri žiadnej inej vôni nikdy nestalo. Mne osobne veľmi lichotí a neviem si ju vynachváliť, pretože vonia nádherne, jej vôňa je vhodná pre mladistvé, ale aj staršie ženy, ktoré sa chcú cítiť elegantne a žensky. Tiež som nadmieru spokojná aj s jej výdržou a s jej výzorom, keďže obal je úplne jednoduchý, no a v jednoduchosti je krása no nie?

Vzhľad - jednoduchý, no zároveň veľmi luxusný, pekný flakónik a zmyselne zvolený typ písma

Vôňa - krásna ovocno-kvetinová vôňa, ktorá je silná a úplne postačia dva streky, takže sa rýchlo nemíňa 

Výdrž - odhodlám sa povedať, že kľudne aj celý pracovný deň, od rána do poobedia

Cena - no a cena vzhľadom k značke a ku kvalite je úplne famózna, pretože za 50 ml zaplatíte len niečo cez 20 eur a keďže vôňa je silná a denne jej veľa nespotrebujete, tak vám vydrží veľmi dlho 

You Might Also Like

2 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network