Black Friday na Notine

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!  Dnes vám prinášam článok, v ktorom si povieme niečo o dni Black Friday, pretože práve tento týždeň p...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Dnes vám prinášam článok, v ktorom si povieme niečo o dni Black Friday, pretože práve tento týždeň prebieha na Notine najväčšia nákupná akcia roka, pričom ešte platí, že ak nakúpite v ich apke, tak máte dopravu zadarmo! Zľavy platia od 13. novembra do 19. novembra 2023. 

Black Friday je deň, ktorý sa v Spojených štátoch oslavuje deň po Dni vďakyvzdania. Black Friday sa tradične považuje za začiatok zimnej nákupnej sezóny a pre mnohých ľudí je to deň, kedy začínajú nakupovať vianočné darčeky.

Black Friday je známy pre svoje výrazné zľavy a výpredaje v obchodoch a online obchodoch. Mnohé obchody ponúkajú obrovské zľavy na tovar, ktorý zlacnia aj o polovicu. Tento deň sa často spája s veľkým náporom ľudí do obchodov a súčasne aj s rôznymi akciami a propagačnými podujatiami.

Názov "Black Friday" pochádza z toho, že v minulosti bol tento deň považovaný za deň, kedy malo mnoho obchodov začínať dosahovať zisk a prechádzať z červených čísiel (straty) do čiernych čísiel (zisku) na svojich účtových knihách. Tento výraz sa začal používať v 60. rokoch 20. storočia.

Black Friday sa postupne rozšíril aj do iných krajín a dnes je populárny v mnohých častiach sveta. Okrem tradičných kamenných obchodov sa čoraz viac nakupuje aj online, pričom internetové obchody ponúkajú podobné zľavy a akcie, čím umožňujú nakupovať z pohodlia domova.

A čo by som si Notino Black Friday vybrala ja?

Určite by som siahla po novej kefe na vlasy alebo po bezoplachovom spreji pre rýchlejšiu fúkanú L’Oréal ProfessionnelSerie Expert Curl Expression, o ktorom som ani nevedela, že nejaký takýto produkt vôbec existuje. Ďalej určite po značke CeraVe a po ich rade pre suchú a drsnú pokožku, keďže moja pokožka je suchá a dokonca mám na niektorých miestach aj narušenú kožnú bariéru. Určite by som siahla aj po nejakej lepšej maske na vlasy, keďže vlasy sú korunkou krásy a v neposlednom rade po nejakom kvalitnom parfume, veď keď už sú tie zľavy, tak si doprajeme, no nie?

Po čom v týchto zľavách siahnete vy?

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network