Festival Tipy&Rady

Za posledné 3 dni som navštívila festival Music Summer (Ružiná), ktorý bol úžasný, bola tam skvelá atmosféra a s Mišou sme si ho naplno užil...

Za posledné 3 dni som navštívila festival Music Summer (Ružiná), ktorý bol úžasný, bola tam skvelá atmosféra a s Mišou sme si ho naplno užili. Samozrejme som navštívila Detvianske slávnosti, ktoré oslavovali 50 rokov, a tak to tam bolo poriadne bujaré. Taktiež som navštívila Deň stromu vo Vydrove.  Po týchto troch zážitkoch vám prinášam moje rady a typy, a samozrejme fotoreport z týchto akcií. 

1. Hlavne pohodlne (+teplo)
Keďže sa na festivaloch veľa stojí a zabáva sa až do času, kedy už teploty nedosahujú veľmi vysoké hodnoty, tak by ste sa mali obliecť hlavne pohodlne a zobrať si teplú mikinu/sveter. Určite vám neodporúčam sukňu, aj keď je to len a len na vás. 







2. Klobúk&Kvetinová čelenka
Ak chcete ten všedný pohodlný outfit vylepšiť stačí ak pridáte klobúk alebo kvetinovú čelenku do vlasov, je to festivalové no nie? 








3. Čo do kabelky? 
Za kabelku by som nevolila žiadnu veľkú obludu, skôr niečo malé, šikovné čo si v pohode dáte cez plece (myslím si ,že alternatíva kabelky cez plece, vás trochu ochráni pred zlodejmi). A ak si práve nechcete brať kabelku tak určite zvoľte ruksak!  Do kabelky by som vôbec nepchala nejaké zbytočnosti, len potrebné veci ako telefón, peniaze, voňavka možno malý digitálny foťák. Vôbec neberte veci ako zrkadlovka, tablet, voda, jedlo... Je to zbytočné. 

4. Čo na nohy? 
Na začiatok by som mohla taktiež napísať, že hlavne pohodlne. Neberte si opätky, to by ste asi nezvládli, (predsa len celý čas budete hopkať a stáť), takže odporúčam nejaké pohodlné tenisky, ak prší tak nejaké čižmičky)




5. Make-up
Ja som človek ktorý sa nelíči vôbec (áno, aj bloggerky sa môžu nelíčiť). Ale myslím si ,že aj v tomto kroku vám poradiť môžem, nepreháňajte to s make-upom, na festivale predsa len strávite veľa času, a možností na úpravu make-upu veľa nemáte. Alebo si ho chcete upravovať hneď pred stagom? Takže poradím iba BB-krém, korektor, špirálu a rúž. Fakt zvoľte najjednoduchšiu alternatívu. Veď v jednoduchosti je krása no nie? 

6. Doplnky 
Ak zvolíte jednoduchý outfit v podobe čiernych džínov, bieleho trička možno crop-topu, môžete ho oživiť doplnkami. Správny náhrdelník, náušnice možno náramok vám vygrádujú outfit. 




7. Dobrá nálada
Posledné čo si nemôžete zabudnúť doma je dobrá nálada. Festival si užite naplno a hlavne nezabudnite na vstupenky&permanentky. 



Sľúbený fotoreport : 

Music Summer Ružiná : 
Ružiná bola úplne super, keďže vo štvrtok sme tam išli zamrznúť, tak sme si v piatok zobrali výbavu (deky, svetre) a sedeli tam zabalené v deke. Nakoniec od nás deky chceli aj odkúpiť. Polemic a Desmod boli top. What a day! 







 Detvianske slávnosti :
Ako som predpokladala, bolo tam strašne strašne strašne veľa ľudí. Strašne veľa stánkov. Veľa kolotočov! Konečne som sa dostala na jeden z tých väčších až do výšky 40m. Nebolo to až také strašné! 







Vydrovo - Deň stromu : 
Verili by ste ,že túto akciu navštívilo až 17 000 ľudí?! 








Dúfam, že sa vám post páčil, majte sa krásne! 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. dakujem za rady! chystám sa na orange ale na oravu, tak hádam niečo využijem!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som zástanca pohodlia, takže to rové je pre mňa jasná voľba :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network