Wishlist DressLink

Ahojte! Možno ste si všimli ,že na boku blogu (s novým dizajnom) pribudli aj nejaké reklamy. Budem to prerieďovať, tak uvidíme čo zostane a ...

Ahojte! Možno ste si všimli ,že na boku blogu (s novým dizajnom) pribudli aj nejaké reklamy. Budem to prerieďovať, tak uvidíme čo zostane a čo pribudne. Novinkou, ale je ,že budem spolupracovať so stránkou DressLink (áno píšem vám to na rovinu, pretože nemám dôvod nepovedať vám to). 

Dnes som si pre vás pripravila wishlist vecí zo stránky DressLink, ktoré sa mi dosť páčia a možno by sa mohli zapáčiť aj vám! 

1. Pásikové šaty - KLIK - Už dlhšie zháňam nejaké pásikové šaty, žiadne sa mi ale nepáčili, konečne som našla také ktoré mi vyhovujú! 
2. Plné plavky - KLIK  - Neviem či viete o tom, že toto leto idú do módy jednodielne plavky alebo plavky s vysokým pásom. Tieto sú docela pekné nemyslíte? 
3. Maxi šaty - KLIK - Maxi šaty sú hitom minulého, tohto a myslím si ,že aj budúceho roku. Máte už tie svoje? 
4. - Overal - KLIK - Overaly, overaly a ešte raz overaly. Konečne som našla jeden ktorý sa mi naozaj páči! :) 
5. - Sukňa - KLIK - Táto nádherná sukňa ma zaujala hneď na prvý pohľad. Páči sa vám ? 

Poznáte vy e-shop DressLink.com? Ktorý kúsok sa vám najviac páči? 


You Might Also Like

9 komentárov

  1. Pekný wihslist! mne sa najviac pácia maxi šaty a tie plavky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sama osobne bloggerka a mam viac odoberatelov ako ty ale aj tak ti tvoj blog zavidim! Si strasne super mas naozaj skvely blog! Krasny dizajn! Pekne pises, vidno ze ta to bavi. Vsetkych tych mojich citatelov by som ti darovala! Dotiahnes to daleko zena! Pekny clanok ako vsetky. A pisem anonymne lebo sa hambim celkom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau! Toto je najkrajší komentár čo mi kto kedy na blog napísal! Ďakujem, ďakujem, ďakujem! ♥

      Odstrániť
  3. Pekný wishlist :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten overal vypadá úžasně, také si chce nějaký pořídit. Pěkný wishlist! :)
    Máš hezký blog!

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network