Garnier - Ultimate Beauty Oil

Ahojte kočky!  Zdravím sa ahojte kočky, pretože typujem, že recenzie veľmi veľa chalanov nečíta. Prepáčte chalani. Nabudúce už pridám...

Ahojte kočky! 




Zdravím sa ahojte kočky, pretože typujem, že recenzie veľmi veľa chalanov nečíta. Prepáčte chalani. Nabudúce už pridám aj niečo pre vás. Tak či tak, sa na dnešnú recenziu dosť teším pretože vám chcem predstaviť jeden úžasný produkt, ale nepredbiehajme! 


Skrášľujúci telový olej je 10x koncentrovanejší než bežné telové mlieko, a vďaka tomu sa intenzívne stará o pokožku celého vášho tela. Ideálny pre Všetky ženy, ktoré neuspokojí len hydratovaná pokožka, ale naviac túžia po dokonale krásnej pokožke.



Obohatený o 4 vzácne oleje - arganový, makadamiový, mandľový a olej z ruže, viditeľne skrášľuje a vyživuje vašu pokožku. Pokožka vyzerá prežiarená, hebká, pružná a vyhladená. Ľahké a nemastné Zloženie.



Ako používať:  olej nanášajte rovnomerne na pokožku celého tela a pre masírujte. Upozornenie: nestriekajte Priamo na tvár. Pri zasiahnutí očí okamžite dôkladne vypláchnite vodou.




Zloženie: Caprylic / Caprice triglyceridov, Izopropyl palmitate, Izopropyl Myristate, Argania Spinosa Oil / Argania Spinosa Kernel Oil, Benzyl Alcohol, Capsicum annuum Extract / Capsicumannuum Fruit Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, penta- Tetra-Di-T butyl Hydroxyhydrocinnamate, Prunus Amygdalus Dulcis oil / Sweet Almond Oil, rosa rubiginosa Oil, Parfum / Fragrance.



Môj subjektívny názor : 
Už na začiatku som napísala, že dnes vám chcem ukázať jeden úžasný produkt od značky Garnier. Opakujem sa, ale to nevadí. Tento olejček som si kupovala v Rakúsku (čo môžete zistiť aj vďaka nápisom na ňom), takže som si zle prečítala nápis, je tam napísané ,že Schone Haut a ja som si prečítala ,že Schone Hair, takže som si ho naniesla na vlasy a mala som ich po ňom také mastné ako nikdy. Našťastie som potom zistila, že je určený na pokožku (a áno ani ja nechápem ako som si mohla prečítať Hair namiesto Haut, ale stalo sa), a pre tú je fakt strašne super. Olejčeky by mali používať hlavne ľudia ktorí  majú suchú pokožku (čo ja som), a tento olejček vám môžem len doporučiť, vašu pokožku zanechá jemnú, hebkú a hlavne ju skvele hydratuje. Olejčkej má konzistenciu ako všetky iné oleje, má príjemnú vôňu a strašne dobre sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva.



Zhrnutie : 
Výsledky : áno tento bod som opäť pomenovala ako výsledky, olej sľubuje, že bude koncentrovanejší než bežné telové mlieko a ,že vaša pokožka po ňom bude hebká, lesklá a hydratovaná. Všetko to čo sľubuje aj spĺňa. Moja pokožka je po olejčeku ako hodváb v pravom slova zmysle. Takže ak rozmýšľate nad nejakým olejčekom (a máte suchú pokožku, tak ako ja), tak odporúčam práve tento.
Vôňa : Vôňa tohto oleja je celkom prenikavá, môžete v nej cítiť arganový, makadamiový, mandľový a olej z ruže. Vôňa je ale príjemná a prevonia vám čuchové bunky.
Konzistencia : je bežná ako aj pri ostatných olejoch, je mastná (ale tak to pri olejoch býva), dôležité, ale je ,že sa rýchlo vstrebe a nemusíte dlho čakať.
Výdrž : Ja si tento olej väčšinou dávam raz týždenne a musím povedať, že to úplne stačí. Moja pokožka je po ňom o 100 percent krajšia a taká vydrží aj po zbytok týždňa.



Máte skúsenosti s nejakými olejmi na pokožku? Uprednostňujete telové mlieka alebo olejčeky? A vyskúšali ste tento od Garnieru? 

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Pekna recenzia! pekny dizajn! pekny blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, musím ťa pochváliť, že po obsahovej stránke, je tento článok skvelý. Recenzia ma zaujala, a určite sa po tomto produkte pozriem aj v drogérii, ale musím podotknúť, že na štylistickej a gramatickej stránke by si mala ešte popracovať. Držím ti palce ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam tiež veľmi suchú pokožku, asi sa po ňom pozriem :D Ďakujem za radu :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekná recenzia :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uz jsem na nej cetla plno recenzi a musim rict ze me i celkem zaujal.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moja kamoška ho mala a bola nadmieru spokojná :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. už som o ňom veľa počula a každý si ho chváli :D takže ho budem musieť vyskúšať aj ja :D
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network