Questions and answers? 3

Dnes ďalšia časť Questions and answers. Ďalšie otázky mi môžete písať buď do komentárov alebo sem:  FB:     https://www.facebook.com/viktor...

Dnes ďalšia časť Questions and answers. Ďalšie otázky mi môžete písať buď do komentárov alebo sem: 

FB:  https://www.facebook.com/viktoria.poliakova.5?fref=ts 

Ask : http://ask.fm/VictoriaBelieberForever69

E-mail : rebelka353@gmail.com 

Na otázky neodpovedám nikde inde iba tu v článku ↓


1. Little Spring Pack?
Prvá otázka ktorú ste riešili úplne najviac ako to bolo možné bol Little Spring Pack, kto nevie o čo ide tak to bol projekt, ktorý sme vytvorili s babami bloggerkami (jarný projekt). Bolo to tak ,že hlavným organizátorom projektu bola Radka. Napísala mi s ideou ,že by sme mohli zorganizovať nejaký projekt, ale nevedela o čom, kto všetko a preto ma prizvala či jej nepomôžem. Spolu sme prišli na nápad Jarný projekt. Potom som kontaktovala Lindu, Danku, Terku. Linda nám potom ešte poradila Bari. Všetky baby mali úžasné články a ja som strašne rada ,že sme do toho takto išli. Si v kontakte s babami? Áno som s nimi v kontakte dennodenne pretože máme vlastnú skupinu, píšeme si a riešime totálne blbosti už ich beriem ako kamarátky. Plánujete spolu ešte nejaké projekty? Určite áno. Plánujeme spolu ešte projekty. Dokonca plánujeme aj spoločný meeting. Len je to dosť ťažké vyriešiť keďže Linda je v UK a ostatné baby sú zo západu. Jedine ja s Radkou sme zo stredu. Takže uvidíme ako to všetko vínde a určite budete včas informovaní. A ešte sa vám chcem v mene všetkých báb poďakovať za super ohlasy! Náš najnovší projekt je mimochodom stránka Sloveské blogerky a blogeri → takže bežte dať lajk 

2. Kde si kúpila conversky? Nebojíš sa ,že budú feiky? (Soňa)
Kupovala som ich tak ako aj tie prvé v kamennom obchode office shoes (Európa BB). Skôr by som sa bála ,že sú to feiky keby že ich objednávam z internetu. 




3. Je nejaký finančný rozdiel medzi vysokými a nízkymi converskami? (Soňa)
Keď som si kupovala sivé nízke (stáli 65€) tak vysoké sivé stáli 69€. Ale zase kamoška má vysoké sivé a kúpila ich za 40€ na internete. Takže si myslím ,že ani nie. 

4. Vyhrala si niekedy nejakú giveaway? (Michaela)
Nie nikdy som nič nevyhrala :D. Teda možno na tých žreboch čo si kupujete za 0,50€ ale asi iba 0,50€ takže sa mi vrátila investícia. 


5. Budeš robiť nejaký meeting? (Andrej)
No ak nejaký meeting bude tak budete včas informovaný!




6. Minule som ťa videla v kine v BB pôjdeš tam ešte niekedy? Mohla by som sa s tebou odfotiť? (Danka)
Písalo mi dosť ľudí či pôjdem na Insurgenta do BB. Bohužiaľ to nevyšlo. Mala som na to ísť s krstnou ,ale ochorela. Teraz v sobotu sa do kina chystám, ale nie do BB. Keď budem v BB dám vám vedieť! 




7. Vieš poradiť nejakú smutnú pesničku? (Laura) 
James Arthur - Impossible 
James Arthur - Recovery
Birdy - Skinny Love
Kelly Clarkson - Because of you 
Zara Larsson - Uncover
River Flows in you

8. Budeš niekedy v Košiciach? (Maja) 
Fúha. Uvidíme! Dám vedieť. 

9. Koľko párov topánok máš? (anonym)
Okolo 15. 

10. Nechýbajú ti ľudia z minulosti? (anonym) 
Tak takto. Tí čo odišli do neba áno :)




11. Kamarátiš sa radšej s babami alebo s chalanmi? (Tomáš)
Najviac si rozumiem s najlepšou kamarátkou. Ale mám veľmi dobrých kamarátov takže asi tak narovnako. 

12. Myslíš si ,že je dobré piť v 16? Pila si už niekedy? A vieš mi poradiť ako prestať fajčiť? (anonym) 
Tak po prvé je to tvoj život. Ty si kazíš zdravie. Skús sa zatnúť a nájsť motiváciu prečo prestať. Veď to nie je ani chutné. A prepáč ,ale toto nie je blog o mojich priznaniach. 

13. Máš dva instagramy? 
Nie mám len jeden. @vikinkaapoliakova 




14. Z ktorej spolupráce si najšťastnejšia? 
Úplne najlepšia spolupráca ktorú mám je so stránkou parfums.sk, to bola aj moja prvá spolupráca.  A strašne rada mám aj spoluprácu so značkou Ziaja, Nivea, Aussie a samozrejme som vďačná za každú ponuku a skúsenosť! 





15. Nezverejníš už konečne svoj Snpachat? (Paula) 
VictoriaBelieber → prijímam vás všetkým

16. Sleduješ nejaké Slovenské youtuberky? Aký máš na ne názor? (Klára) 
Fúha ja som presne toto písala do skupiny LittleSpringPack. Pravidelne sledujem len Lindine videá a niekedy si pozriem videá aj od ostatných báb. Aj keď sa dá povedať ,že potom poznám už asi iba EvsLok a Beekey





17. Minulý pondelok som ťa videla vo Fiľakove v parku bola si to ty? Ak áno tak si mala úplne top top top sukňu. Kde si ju kúpila? (Andreja)

Áno, áno bola som u tety. Ďakujem! Sukňa je z New Yorkeru a kupovala som ju nedávno takže ju tam ešte aj nájdeš! 


18. Prečo si mi nepriala žiadosť na tvojom osobnom profile? (anonym) 
Máte môj facebook, instagram, snapchat, gmail, skype, we♥it, twitter a tak či tak mi posielate žiadosti na osobný profil. Neprijmem to nikomu z vás, pretože to je osobný profil. 

19. Máš úplne nádherný dizajn! Pracovali na ňom nejaký ľudia alebo si si ho robila sama? Ak sama tak to si strašne šikovná, lebo je top! (anonym)
Robila som na ňom sama, s pomocou Terky! Takže ďakujem Terka. A myslela som si ,že to bude trvať dlhšie ale trvalo to asi 3 hodinky. Samozrejme som sa nad tým dosť natrápila. To menu čo je hore bolo najhoršie pretože tam boli veci ako Layout, Shortcodes, Pages a nikam vás to neprekliklo takže som to musela cez html kódy prerábať (nenávidím ich!) a ešte mi robilo problém ,že pod článkom bolo ,že About post autor a boli tam nejaké chujoviny napísané po španielsky a nevedela som to prerobiť tak som to len zmazala. 

20. Váu dievča sledujem ťa asi od 5000 pozretí na blogu a nemôžem uveriť, že zachvíľu budeš mať 50000+ a to všetko si stihla za rok! (anonym) 
Tak to sme dve čo tomu nemôžu uveriť! ale je to len vďaka vám! :) 





You Might Also Like

3 komentárov

  1. moc hezký blog :) conversky bych taky chtěla :o
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi dobrý článok :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, ty máš takové Converse, jako mám i já, i když ty moje byli o máličko drahší. :)
    Máš ten nejsupr blog, jaký jsem kdy viděla! :O

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network