Christmas Random

Nebudeme si klamať, deň na ktorý sme sa všetci tešili je tu, a beží strašne veľkou rýchlosťou a presne toto na Vianociach nemám rada, tešíte...

Nebudeme si klamať, deň na ktorý sme sa všetci tešili je tu, a beží strašne veľkou rýchlosťou a presne toto na Vianociach nemám rada, tešíte sa na ne celý rok a oni potom prejdú tak rýchlo ,že ani nestihnete vysloviť Veselé Vianoce. 

Celý deň sa u nás nesie tak trochu v stresovom duchu, však to poznáte, ja so sestrou celý deň pozeráme rozprávky a mamina nás vyháňa z kuchyne, pretože na Vianoce si chce urobiť všetko podľa seba a sama. Netuším prečo, ale celkom nám to aj vyhovuje, hah. Zvykla som chodievať aj do oboch kostolov, ale tento rok pôjdem asi len na polnočnú, pretože sa mi už seriózne nechce chodiť aj tam, aj tam. Večerať budeme keď vyjde prvá hviezdička, ale pri tejto hmle, no neviem či sa jej dočkáme, takže začneme ako vždy okolo piatej. Sme síce katolíci, ale naša rodina je skôr taká zmiešanina evanjelickokatolíci, alebo niečo také, síce držíme celý deň pôst, ale už o piatej jeme mäso a nikdy nemávame kapra ani rybu, pretože moja sestra a ocino ryby neznášajú. Keď dojeme tak sa ako každý rok pôjdeme prejsť, vlastne ide len o to aby sa sestra dostala von a aby som tento rok ja stihla ponosiť všetky darčeky pod stromček, no bude to fuška. Dúfam, že som teraz nikomu nepokazila ilúziu o Ježiškovi. Po prechádzke si rozbaľujeme darčeky u nás, u starkej, u krstnej a potom bežíme na polnočnú, ktorá vlastne tento rok bude o 22:00? 

Strašne veľa z vás mi už písalo o článok What I got for Christmas 2015, a teda neviem či ho budem pridávať, pretože mi príde, že tento rok budú tie Vianoce dosť štedré, áno síce dostanem iba pár darčekov, ale tie stáli dosť peňazí a nechcem aby nastali nejaké zlé ohlasy, ohľadne toho, že dostanem všetko čo chcem, alebo tak. 

Dnešný článok má ale byť Vianočný random, celý december som si pre vás fotila fotky do tohto článku, takže uvidíte ako prebiehal môj december, a moje predvianočné obdobie. Dúfam, že sa vám fotky budú páčiť a na záver vám všetkým chcem popriať Šťastné a veselé Vianoce! Užite si ich čo najviac so svojou rodinou, blízkymi, relaxujte, nestresujte sa, zjedzte kludne aj celý plech koláča o tom sú Vianoce :). 


Táto fotka je ešte z fotenia článku Get Ready with me - Christmas edition a poviem vám, že niektoré sa teda vôbec nevydarili, hah. 



Moja izba sa na začiatku decembra už začínala meniť na Vianočnú. 


A tiež prišli na rad aj moje obľúbené Vianočné plyšáky a obliečky. 


Keď sa vracali moje baliace skills. 


When her selfie game is stronger than my. 


Vianočné trhy v BB 


Moji obľúbenci z Jysku




Ako sa Tarka radovala z prvého snehu 


Pečenie medovníkov v škole


Tieto výborné horúce čokolády na ktorých sme boli so Zuzkou a Mišou


Moja šálodeka 


Táto fotka je ešte z absolútneho finále Superstar 


Mikulášske radosti


No a s Mišou sme si kúpili rovnaké darčeky, dve cdčká Purpose, ktoré sme zohnali v Pantha Rei a ktoré sme si vymenili na Vianoce. 


Prvé darčeky


ďakujem Zuzka ♥ 


Konečne čas na túto knihu 


Stromček 




Šťastné a Veselé všetkým! ♥

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Veľmi pekný článok. Tie obliečky sú naozaj nádherné a aj ja si zvyknem plyšákmi oživiť vianočnú atmosféfu.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako vidím mala si krásne Vianoce tak ti aj ked oneskorene prajem len všetko dobré a uži si prázdninky ešte :) ja by som si určite rada prečítala čo si dostala od Ježiška ^_^ čo ti urobilo radosť a tak :) a inak krásne fotky tí mikulášikovia sú taký chutnučký :3 tak si uži ešte aj zbytok dní v duchu Vianoc aj ked je už po Vianociach :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network