What I got for Christmas 2015?

Ahojte! Najviac správ v tomto roku mi celkom určite prišlo 24.12., jednak tých vinšovných, ktoré si cením a za ktoré vám ďakujem, ale ešte v...

Ahojte! Najviac správ v tomto roku mi celkom určite prišlo 24.12., jednak tých vinšovných, ktoré si cením a za ktoré vám ďakujem, ale ešte viac tých, ktoré si pýtali článok what I got for Christmas. Z minulého roka viem, že niektorým osobám sa takéto články jednoducho nepáčia, preto ak ste jednou z nich, tak tento článok hneď vypnite, nemá to cenu.

Nebudem a ani nechcem vám písať ceny ku rozličným darčekom.

Ako prvé tu mám samozrejme ponožky, pretože to je samozrejmosť, hah. Tieto sú super roztomilé a strašne teplé!:) 


Ďalej vám ukážem knižky! :)




Začala som čítať po anglicky a už mám v angličtine za sebou Will Grayson Will Grayson od Johna Greena, no a už dlhšie si chcem prečítať Romeo and Juliet a táto dvojjazyčná kniha je top! Mimochodom je v nej aj veľa cvičení v angličtine, takže sa na ňu už teším! 

Konečne ju mám, musím určite pochváliť prácu Nikči a Lucky, tá kniha je jednoducho dokonalá! A oni sú topky, proste ♥♥♥. 

Budeme pokračovať CD- čkami, toto mi dala Miša, Purpose je naozaj vydarený album no nemyslíte?

Ďalším CD-čkom, ktoré som dostala je toto od Adele a ona je topka ♥
Dostala som aj kozmetiku, a jedna vec z nej je tento suchý šampón pre hnedé odtiene vlasov, už som mala jeden od tejto značky a bol top, takže som zvedavá na tento! Moja fotka to nie je, pretože som naň zabudla a neodfotila som ho :D 


No a taktiež aby som nezabudla na Zuzkin darček, od tej som dostala kozmetiku a strašne pekné prianie ♥. 

Ďalej tu mám statív a mimochodom pod statívom vidíte tričko, ktoré som taktiež dostala. Statív som si priala už len z dôvodu, že ten môj starý pozostával len z kníh, tento je úplne super, má v sebe dokonca dve vodováhy a je vyšší než ja, hah. 


Načo by mi ale bol statív bez foťáku. Vyhrala teda táto zrkadlovka od Nikonu, Nikon D3200 ak by sa niekto pýtal aj na to. Ku nej som dostala ešte pamäťovku a takéto púzdro : 


A táto roztomilá deka, ktorá mi urobila veľkú radosť. 


Takže môj Vianočný wishlist dopadol tak, že som dostala 5 zo 7 vecí, čo je super! Conversky si plánujem kúpiť vo výpredajoch čiže aj to sa mi splní a ďalší Mac rúž, no, uvidíme. 

Mimochodom, na blogu vyjde v januári rozhovor s Christinou Chandler, Christina je talentovaná tanečníčka, ktorá tancovala pre Justina Biebera, Rihannu a ďalšie slávne hviezdy, mimochodom je pôvodom Slovenka (Karin Rákočiová) ak máte akékoľvek otázky na ňu, tak mi ich píšte do komentárov pod článok a ja jej ich položím :)

You Might Also Like

14 komentárov

  1. No to sú krásne dařceky :) je super že sa ti splnilo takmer všetko čo si si priala ^_^ knižky sú super a tá deka je úplne krásna :) a samozrejme ponožky nesmú chýbať bez toho by asi ani neboli vianočné darčeky tými pravými vianočnými :D :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu zrkadlovku ti strasne moc zavidim, ale tesim sa lebo už pri tomto clanku vidno, že kvalita ide hore. ešte pekné sviatky prajem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super dárky, já se furt rozhoduji mezi D3200 a D5100 , ale spíš pujdu do D5100, protože má výklopný displej :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej má, ale čo som kukala tak má presne to isté čo D3200, a menej pixelov než D3200. :)

      Odstrániť
  4. Moc pěkné dárky. Ten foťák vypadá skvěle. A knihy jsou vždy nejlepším dárkem, teda alespoň pro mě:)
    Pinki Claire

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne darecky.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si basties suchy sampon mala v plane kupit v prahe ked som bola ale nejako to nevydalo z času :D takže potom by si mohla spravit recenziu či je dobrý tento na hnedé vlasy :) A inak si dostala nádherné darčeky.

    P.S.- sledujem ťa aj cez GFC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dostla si krásné dárky! :) Já četla dvojjazyčnou Alenku v říši divů a také se mi to moc líbilo. Jednou (nejlépe hned teď) bych si chtěla přečíst Harryho Pottera v angličtině... :)
    Řekla bych, že mám skoro stejný stativ jako ty (anebo se mi to jen zdá, protože stativy budou asi všechny skoro stejný). Já mám zrcadlovku Canon eos 1100D a jsem s ní spokojená, tak ti přeju ať i ty si spokojená s tou svojí! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Deka je fakt roztomilá :D Dvojjazyčné knížky jsou fakt dobrý :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No tak foťák a stativ je něco pro mě :)) Já dostala stativ loni na vánoce a foťák Nikon D5100 mám už přes rok a půl a bez něj by to už nešlo :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak foťáček vypadá skvěle to se teď bude fotit jedna báseň :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network