Get ready with me - Christmas edition

Moja Vianočná edícia už pomaly ale isto vrcholí a posledné články sa budú niesť už v takom skutočnom Vianočnom duchu. Nie, že by tie do te...


Moja Vianočná edícia už pomaly ale isto vrcholí a posledné články sa budú niesť už v takom skutočnom Vianočnom duchu. Nie, že by tie do teraz Vianočné neboli, ale predsa len čím bližšie k Vianociam sme tým viac na nás dopadá tá atmosféra. Všetkým vám už vopred prajem krásne prežité sviatky aj keď viem, že to odo mňa ešte počuť budete.

Takže dnešný článok je vo forme Get ready with me, ukážem vám nejaký návod na vlasy, nechty, líčenie (aj keď sa veľmi nelíčim), outfity a dúfam, že sa vám to bude páčiť!


S vlasmi som nerobila nič zložité, iba som si ich vyžehlila a následne trochu navlnila žehličkou, ako vždy opäť používam tento lak na vlasy od Aussie pretože je dokonalý. Na ochranu som používala nejaký ochranný sprej od schwarzkopf, ktorý používam už dlho. Vlnky som len doplnila takou ozdobnou čelenkou, konkrétne uškami soba, môžete použiť hocičo iné alebo aj nič. 

Najprv som vlasy vyžehlila 

Potom som ich začala natáčať 



Zafixujeme lakom od Aussie

Nelíčim sa to o mne už viete, na dnešné líčenie som si teda vybrala len pár základných produktov a to korektor púder a 3 veci z kozmetiky od Mary Kay 


Tento krásny rúž, ktorý má dokonalú farbu a na perách aj celkom dlhú vydrž, ak ho porovnám s tým od Macu tak až taký dobrý nie je, ale určite je fajn. Ja mám ale strašne malé pery, takže na nich tak nevynikne. Jeho cena je : 14,40€


Tieto tiene, ktoré sú zamerané skôr na také nude farby, musím povedať, že sú strašne malé a ja sama by som za ne nikdy nedala 20€, majú ale dobrú pigmentáciu a pri nanášaní neprášia. 
A mojou absolútnou topkou je tento lak, ktorý je perfektný má krásnu farbu dlho vydrží, dobre sa nanáša, určite stojí za kúpu. Jeho cena je 10€





Prejdime ku samotnému líčeniu, vôbec som ho nejak nehrotila, jednoduchý základ v podobe bb-krému, korektoru, púdru a konturovania. Potom som použila tmavý očný tieň a tmavý rúž. Vuala, look je na svete. 














Aby sme ale boli presnejší, nechty s lakom od Mary Kay neboli vôbec Vianočné čo som sa rozhodla napraviť, nakoniec to skončilo tak ,že som použila kombináciu červenej a bielej a výsledok už vidíte sami. 



A za poslednú kategóriu sú tu Outfity. Prvý outfit je skôr taký lazy, zvolila som len vianočný sveter, čierne džíny s vysokým pásom, jednoduché conversky a kabelku. 

Druhý outfit je viac slávnostnejší. Šaty doplnené kabelkou a topánkami. Jednoduché, ale slávnostné. 

A ku koncu mám pre vás špeciálnu ponuku, ktorú by ste nemali prehliadnuť! :) 


NA SheInside sa konajú špeciálne zľavy! :) Klik sem → http://www.shein.com/h-christmas-day.html?aff_id=4866

Take 40% OFF Over US$59 Code:mc40
Take 45% OFF Over US$159 Code:mc45
Take 50% OFF Over US$299 Code:mc50
Ends: December/26 

Tieto Vianočné zľavy potrvajú od 24.12.2015 0:00 - 26.12.2015 0:00

Pri nákupe nad 30 dolárov môžete dokonca získať dopravu zdarma! :) 

Toto bol asi najdlhší článok, aký kedy na blogu vyšiel. Tak dúfam, že sa vám páčil a prajem prekrásne predvianočné chvíle! 


You Might Also Like

3 komentárov

  1. ten bordový lak NYC je náádherný :) a z outfitov tie kabelky, nepohrdla by som nimi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tmavé (nude) očné tiene ti neskutočne svedčia :) Ja osobne už od novembra chodím vo vianočných svetroch ale takým pekným ako si vybrala ty by som nepohrdla :) tiež som rozmýšľala, že si tento rok na Vianočnú večeru dám nejaké šaty aby to bolo slávnostnejšie, ale rozhodujem sa medzi červenými šatami a vianočným svetrom so sukňou :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prepáč, ale tie fotky sú strašné... Pri vlasoch nevidím vôbec nič a líčenie by si mohla dať z bližšia... Popracuj na tom.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network