Exploring Austria

Ahojte! Dnes sa ozývam s príspevkom z rady travelling, pretože sa práve nachádzam v Rakúsku, kde som na týždňovej dovolenke, ktorú som si...

Ahojte! Dnes sa ozývam s príspevkom z rady travelling, pretože sa práve nachádzam v Rakúsku, kde som na týždňovej dovolenke, ktorú som si zamerala na spoznávanie Rakúska ako takého. Na konci môjho tripu sa chcem pozrieť do Viedne, v ktorej som bola dvakrát, no rada sa tam vrátim, takže dúfam, že to vyjde. Čo sa týka tohto mestečka, nachádzam sa v meste s názvom Mannersdorf am leithagebirge, ktoré má skoro 4000 obyvateľov, takže je približne také veľké ako dedina z ktorej pochádzam, no keď to porovnám, je to neporovnateľné. V tomto mestečku máte doslova všetko vrátane kúpaliska, veľkých supermarketov, zmrzlinární, reštaurácií, kaviarní, parkov, turistických trás, pamiatok, no zo všetkého najviac ma tešia milí ľudia, ktorí sa vám zdravia ako prvý, aj keď vás vôbec nepoznajú. Chcú s vami pokecať a sú komunikatívni (škoda len, že ja a nemčina nie sme kamaráti), no a tu sa dostávame k ďalšiemu bodu, tu nikto, ale prisahám nikto nevie po anglicky, dokonca ešte aj v školách sa učia francúzštinu, čo je aspoň pre mňa divné. Pár domov od nás býva starší manželský pár, ktorý pracuje od rána do večera a na záhrade majú veľký bazén, ktorý mi dovolili používať, takže nechodím na preplnené kúpalisko, ale do bazénu k ľuďom, ktorých ani poriadne nepoznám, no ani nestretávam. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Great post and the photos look lovely as well!


    http://karolinakz.blogspot.lt/,
    Karolina

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network