Summer must haves!

Dnes vám chcem predstaviť radosti, bez ktorých by som sa v lete v žiadnom prípade nezaobišla.  Hlavnými hviezdami leta sú všetky možné spr...

Dnes vám chcem predstaviť radosti, bez ktorých by som sa v lete v žiadnom prípade nezaobišla. 

Hlavnými hviezdami leta sú všetky možné spreje, voňavky a antiperspiranty, nikto predsa nechce v lete smrdieť, no nie? Čo sa týka mojich favoritov, toto sú oni. Body Spreje od Victorii Secret, antiperspirant od Balei  a voňavka od Beyonce, ktorá je úžasná! 


Knižka je letná klasika, ktorá vás zachráni pred každou nudou! Ja milujem čítanie, takže je to pre mňa tiež aj skvelý relax. Určite vám môžem odporučiť sériu Selekcia, Elita, Prvá, ktorej najnovšie vyšlo už aj pokračovanie s názvom Následníčka! 
Okuliare, vec bez ktorej si leto neviem predstaviť. Viem, že niektorí ľudia majú na okuliare fakt obrovitánsku smolu (čau Miša), vkuse ich strácajú alebo kazia, preto by som nikdy do okuliarov neinvestovala viac než 10€, nakoniec vás predsa len omrzia alebo o ne prídete. Ja mám už po druhý rok okuliare zo stránky http://www.letnyhit.sk/ a sú jednoducho skvelé! 

Peelingy, ktoré v lete milujem! V lete svoju pokožku dennodenne ukazujeme svetu a chceme, aby vypadala čo najlepšie, no a k tomu mi pomáha tento kakaový peeling, ktorý je čisto vegánsky od značky Johnny Organic z e-shopu krasnakazdyden.cz, moja pokožka je po ňom krásne hebká! 

Prípravky na opaľovanie, aby ste svoju pokožku uchránili pred slniečkom a zľobami, ktoré vie narobiť! Ja milujem opaľovacie prípravky od značky Nivea, pretože sú jednoducho najlepšie! 

Voda, voda a ešte raz voda, lebo v lete chceme vodu všade! Či už vo fľaške alebo v bazéne! 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Bez vody a knížek si léto taky nedokážu představit! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pekné a mám skoro rovnaký ten pohár :) ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pre mňa je to opalovací krém, vlhčené obrúsky, slnečné okuliare, pitný režim, červený melón. Samozrejme festivaly a tunningové zrazy :) Na knižky si nájdem čas radšej na jeseň a v zime.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network