Základy letného šatníka

Ahojte! Ani si neviete predstaviť ako si práve teraz užívam písanie letného článku, konečne, po roku môžem opäť písať o mojej obľúbenej čast...

Ahojte! Ani si neviete predstaviť ako si práve teraz užívam písanie letného článku, konečne, po roku môžem opäť písať o mojej obľúbenej časti roka, o letných prázdninách! Dnes som sa rozhodla spojiť príjemné s užitočným a napísať článok o základoch letného šatníka. 

Šortky, ktoré ja v láske nemám, no po pravde sa vám určite aspoň jedne zídu. Najlepšie sú obyčajné riflové, ktoré môžete kombinovať na milión spôsobov, no a jedne teplákové, ktoré môžete nosiť len tak na doma, sa vám zídu tiež! 

Maxi šaty sú dobrou voľbou, môžete ich kombinovať ako len chcete a sú jednoducho krásne! Ja mám ale problém s dĺžkou, pretože všetky, ktoré som do teraz vyskúšala mi boli dlhé, dúfam teda, že nájdem aspoň jedne, ktoré mi sadnú! 

Sandálky, aby ste sa vkuse nemuseli pariť v teniskách. 

Batôžtek, ktorý bude na vašich výletoch najväčším pomocníkom! Je oveľa praktickejší než kabelky a dá sa ľahko skombinovať so všetkým! 

Klobúk, pretože leto a klobúky k sebe jednoducho idú! Klobúky sú nie len šik, ale aj praktické,  pretože ich môžete využiť aj ako ochrancu pred slnkom. 

Slnečné okuliare, ktoré nemôžu chýbať v lete nikomu! Ja som ten svoj správny typ, ktorý by sa mi hodil ešte nenašla, tak teda dúfam, že vy ste mali väčšie šťastie. 

Plavky, pretože plavky sú úplným základom leta. Či už sa vyberiete k moru, na kúpalisko alebo do bazéna doma, plavky sú vecou, bez ktorej sa jednoducho nezaobídete. 

(Áno, všetky tie veci sú z H&M, ale len preto, lebo to je jeden z mojich najobľúbenejších obchodov, spoluprácu s nimi zatiaľ Bohužiaľ nemám. )

You Might Also Like

3 komentárov

  1. tak ako pozerám svoju letnú výbavu už mám ...:)ja by som tam ešte asi pridala nejaký lahký overal alebo krátke šaty, ale inak super :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network