Life

Určité veci mi stále pripomínajú minulosť, nútia ma zamýšľať sa, meniť svoje rozhodnutia, myšlienky, celú moju osobnosť. O veciach, o ktorýc...

Určité veci mi stále pripomínajú minulosť, nútia ma zamýšľať sa, meniť svoje rozhodnutia, myšlienky, celú moju osobnosť. O veciach, o ktorých som si kedysi myslela, že ich nikdy robiť nebudem, nikdy si ich nekúpim a mala k nim negatívny postoj, som svoj prístup zmenila, pretože skúsenosti a vaša osobnosť, celý život mení svoje rozhodnutia. Viem, že to bude zlý príklad, ale napríklad taká sieť na okne, nikdy som si ju na okno dať nechcela, no po niektorých udalostiach som svoje rozhodnutie veľmi rýchlo zmenila. A potom tu sú ľudia, ktorí vám len vyčítajú to, že sa meníte. No ani jeden z nich si neuvedomí, že sa vlastne meníme všetci. A nie len ľudia, ale aj zvieratá, príroda, veci, mení sa všetko a všetci. 


Presne o menení sa je celý život, a ja verím v to, že aj z najhoršieho človeka sa môže stať dobrý. Alebo naopak, aj z najlepšieho človeka sa postupom času môže stať najhorší človek. Viem, že každý sa vie zmeniť, no je len na nás, na čo sa meníme, je len na nás čomu sa venujeme, s čím sa posúvame ďalej, pretože celú našu zmenu ovplyvňujeme my, a to by sme si mali uvedomiť.

You Might Also Like

2 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network