HAUL SEPTEMBER

Asi najprv sa vám chcem ospravedlniť lebo na dnes som mala pripravený iný článok teda nie pripravený ale dokonalo v hlave premyslený av...


Asi najprv sa vám chcem ospravedlniť lebo na dnes som mala pripravený iný článok teda nie pripravený ale dokonalo v hlave premyslený avšak zastihla ma nie veľmi príjemná vec a to choroba takže vám len pridám článok ktorý je napísaný už zo 3 dni a dúfajme ,že mi bude čoskoro lepšie a vy sa toho sľúbeného článku dočkáte :) Ja som sa konečne dočkala môjho citrónového čaja periny a vankúša a pomaly si idem ľahnúť ♥

Bože všetci to poznáme prichádza obdobie jesene a v obchodoch sa objavujú zväčša bundy, dlhé nohavice a svetre. Aj ja som si tento rok musela kúpiť niečo teplejšie však chápete nie? Dnes vám chcem ukázať nové kúsky za posledný mesiac :) 


Dlhých nohavíc nikdy nie je dosť. Do môjho šatníka teda poputovali obyčajné čierne a svetlo modré.

Detaily : 


Búnd a svetrov nikdy nie je dosť :) Tak do mojej skrine pribudla riflová bunda s koženými rukávmi. A sivý predlžený svetrík s no ako to nazvať ozdobou na lakťoch.



A posledným kúskom bola riflová vestička :) 



Konečne som si zakúpila šampón od Aussie na suché vlasy :) 


Z e-shopu parfums.sk som si objednala super žehličku! 


Tak ďakujem za všetko a prajem pekný deň :) ♥


















You Might Also Like

4 komentárov

  1. tá bunda je krásna !! :D kde si ju kupilaa?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta bunda je opravdu krásná! I ty džíny! :) Šampon si chci taky kupovat ale ještě jsem se k tomu nedokopala. svetr je krásný. Podobný jsem viděla a chtěla jsem si ho vzít. Nakonec jsem si vzala tričko :D Článek se ti moc povedl:)

    http://ourandmylifecaroline.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten svetr je nádherný, hrozně jsem ho chtěla a jak se tak dívám, asi pořád chci!:D:))

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné věci :) Bunda se mi líbí nejvíc :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network