L'Oréal Professionnel Série Expert Absolut Repair Cellular - Recenzia

O značke Loreal :  Kozmetika L'Oréal Professionnel | L'Oréal Professionnel. Ako každý správne tuší, známa a exkluzívna značk...



O značke Loreal : 

Kozmetika L'Oréal Professionnel | L'Oréal Professionnel. Ako každý správne tuší, známa a exkluzívna značka L'Oréal Professionnel je súčasťou samotného koncernu a skupiny uznávaných značiek L'Oréal Paris. Tento segment úspešného giganta má na starosti predovšetkým profesionálnu a špičkovú vlasovú kozmetiku, ktorá svojím zákazníkom ponúka nepreberné možnosti čo sa týka farieb, stylingu a ďalších produktov. Základná ponuka L'Oréal Professionnel je rozdelená do dvoch kategórií, ktorú tvoria výrobky pre domáce použitie a pre samotné salóny. Najznámejšími radami výrobkov sú L'Oréal Professionnel Série Expert, Tecni Art a Nature. Kozmetika v podaní tejto významnej značky je prezentovaná a využívaná v najvyšších kruhoch modelingového priemyslu a filmu.

O produkte (šampóne) : 

Šampón, obohatený o zložku Lactic Acid, pre ešte intenzívnejšiu regeneráciu poškodených vlasov. Uhladzuje vlasové šupiny a efektívne obnovuje oslabené a poškodené vlasy náchylné k lámavosti. Uľahčuje rozčesávanie a zároveň navracia vlasom lesk a vitalitu. Pravidelným používaním tejto starostlivosti vlasy nadobúdajú na sile, sú zo dňa na deň zdravšie. Jemne parfémované kombináciou vône sviežeho citróna a vodného melónu, vôňa príjemne relaxuje. Vylepšená receptúra. Aktívne látky: Komplex posilňujúcich ceramidov, prírodných voskov, vyhladzujúcich zložiek a ochranného UV filtra. Táto technológia pôsobí ako na povrchu, tak aj v strednej vrstve vlasových vláken. Lactic Acid. 

Typ vlasov : Určené pre suché a poškodené, narušené vlasy (oslabené, lámavé). 

Aplikácia: Menšie množstvo šampónu aplikujte do mokrých vlasov. Napeňte, potom dôkladne opláchnite. Podľa potreby proces zopakujte. Pri zásahu očí okamžite vypláchnite čistou vodou.

Môj názor : 

Balenie : balenie vypadá už na prvý pohľad veľmi elegantne a precízne. 
Konzistencia : tekutá ako u bežných šampónov. 
Vôňa : príjemná citrónová vôňa ktorá je až taká dokonalá ,že by ste ho chceli ochutnať a až potom vám vlastne dôjde ,že ide o šampón. 
Výdrž : Šampón som si objednala pred 4 mesiacmi a ešte stále ho mám síce už iba na dne samozrejme vlasy si umývam raz za týždeň (Nemastia sa mi takže iba raz) a šampóny striedam takže nepoužívam vždy len tento. 
Účinkovanie : Po umytí vlasov neboli moje vlasy také zaťažené zdali sa mi hladkejšie nekrepovité a mali lepší tvar. Samozrejme to čo sa na mojich vlasoch páchalo dlhé roky nenapraví len tak jeden šampón ale aj tak mi veľmi pomáha :) 
Cena- Hlavným faktorom je asi cena. Aj tu je to závislé od toho koľko ml šampón budete chcieť :) Ja mám 250 ml. Ľudia sa sťažujú ,že ten 500 ml je nekvalitný takže preto som sa rozhodla pre ten 250 ml . Za najlepšie ceny ho nájdete TU!!!
A ostatné produkty tejto značky nájdete TU!!

Názory ostatných ľudí : 

1. Túto značku používam už dlhšiu dobu, vyhovuje mi svojim zložením, konkrétne výrobky z tejto rady a v neposlednom rade sú tieto produkty ponúkané na stránke za "skvelé ceny".

2. 
  • Loréal Expert Absolut Repair Cellular Shampoo - je výborný šampón za výbornú cenu.
výborná kvalita- výborná cena
3. Vlasy nie sú suché nezaťaží ich.
4. šampón je veľmi dobrý, vidieť výsledky na vlasoch, používam spolu s maskou a olejčekom, a vlasy sú zdravšie, nelámu sa napriek tomu, že si ich denne žehlím. Jediná nevýhoda je, že nepení tak veľmi a vlasy sa trošku rýchlejšie mastia, ale možno je to tým že používam aj olej.
5. Tento šampón používam na kučeravé vlasy ktoré si farbím na blond čiže sú dosť namáhané, ale som spokojná, už si ani neviem predstaviť aké vlasy by som mala keby ho nepoužívam spolu s maskou a hodvábnym olejčekom (ten nieje od Lorealu). Myslím, že moje skúsenosti s ním sú viac pozitívne ako negatívne aj keď žiadne extrémne divy sa nediali, ale vlasy sú lepšie. Najmä po maske sú hladké, jemné, príjemné. Vlasy sa rýchlejšie mastia ale odporúčam. Určite je lepší ako bežné šampóny z drogérií, to sa dá zistiť už pri aplikácií, lepšie pení, stačí naozaj málo a pena sa mi dostane do každej časti vlasov. Neľutujem, že som si ho kúpila a keď sa mi minie objednám si ďalšie balenie :)
6. Neverila by som, že po prvom použití spolu s balzamom budú moje zničené vlasy rok po trvalej vyzerať tak pekne, zdravo, uhladene, žiaden krep na hlave..fantastický šampón spolu s balzamom a ešte Mythic Oil ..vrele odporúčam.









You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network