Random

Ahojte :) Po dlhšom čase ďalší random. Dúfam ,že sa vám fotky budú páčiť :)  A čím iným by  sme začali než jedlom ?  1. Toto ja môže...

Ahojte :) Po dlhšom čase ďalší random. Dúfam ,že sa vám fotky budú páčiť :) 
A čím iným by  sme začali než jedlom ? 
1. Toto ja môžem :3 
2. Robila som si zeleninový šalát a bol vynikajúci :)
3. Omeleta recept TU !
4. Grilovačka :) 

1. Chill
2. :3
3. Takýto krásny hrnček som si kúpila v Dráčiku :) 
4. Obed ♥ 


1. with sister ♥ 
2. Chill 4-ever
3. Toto je úplná pecka ♥ Pod papučou
4. tak čo bol už niekto z vás na prechádzke v lese ? 

1. Mili mi namiešala úplne mega dobrý drink ♥ 
2. Ľadová káva 
3. Chillujeme 
4. Bocian sa učil lietať (asi to má také ťažké ako ľudia keď sa učia chodiť)

1,2,3,4 - U zuzki :3 



1. Bazén ♥
2. Sme sa člnkovali :D 
3,4 Selfiee :D 

1,2 - chill
3.- Vraj šéf kuchár bez čapice :D
4.- Maminka mi spravila raňajky do postele ♥

1. Na priehrade :D
2.  Selfie u zuzki :D
3-4 - fotenie

1. V kabínke :D
2,3,4 - Donovaly

1. - Pálenie spomienok o pol 12 večer to dokážu iba moji kamaráti :D
2. o 11 na bicykli :D
3-4 - člnkovanie


1.- Dostala som návštevu ♥ 
2.- čo hovoríte ?

1. - Láska ♥
2. - Balenice na dovolenku
3.- Zuzka zneužívala môj foťák :D
4.- Pridajte si ma na Facebooku :D


Zuzička sa mi trošku votrela do záberu :DD 



Vatra+ SNP 


1 - Ježko :D
2- U zuzki 
3 - Zuzka :D
4 - Selfie


1 - Jeseň je tu 
2 - Toto ja môžem :3 ♥
3 - ak ide o centovky som milionár 



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ježiši Kriste pane, také fotky :DDD to prečo mňa sem dávaš, kde vyzerám ako strašidlo :
    http://mssusanbrown.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môžem sa opýtať na akom kúpalisku si bola na obrázku 3 ?
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network