One year with blog

Dnes je to presne rok od prvého dobrého článku na tomto blogu. Takže vlastne môj blog má dnes jeden rok. WAU Ako to uteká ♥ už si ani neviem...

Dnes je to presne rok od prvého dobrého článku na tomto blogu. Takže vlastne môj blog má dnes jeden rok. WAU Ako to uteká ♥ už si ani neviem predstaviť deň bez bloggera. Baví ma fotiť, písať chystať si nové články a ešte viac ma baví obdivovanie ostatných blogov. Za ten rok sa ale veľa udialo aj na mojom blogu : 




Najviac pozretí mal článok : (400) - http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/05/recenzia-victorias-secret-strawberry.html

Boli tu radostné komentáre :



Heity :



Za všetko vďačím hlavne mojím čitateľom ak nejakých vôbec mám ! Myslím ,že za ten rok som sa veľmi zlepšila a veľa naučila. Ako sami píšete články sú už na inej úrovni ako pred rokom. Tak ja sa idem pustiť do jedenia cookies ktoré boli napečené k tejto príležitosti a všetkých vás na ne pozývam :DD kidding aspoň vám idem robiť chute ♥ 





You Might Also Like

3 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network