Masky od Balei

Ešte pred začatím článku sa ospravedlňujem za opozdenie článku. Ale nedalo sa nič robiť prajem príjemné čítanie :)  Už dlho hľadám vhod...



Ešte pred začatím článku sa ospravedlňujem za opozdenie článku. Ale nedalo sa nič robiť prajem príjemné čítanie :) 

Už dlho hľadám vhodné masky. Masky ktoré mi sadnú a s ktorými budem spokojná. Prešla som cez masky od Avonu, Oriflamu, domáce atď. Keď som v drogérii objavila masky od Balei hneď mi padli do oka. Je veľa variant a za dobrú cenu. Prvá od balei bola 


Milch&Honig Maske - (mlieko&Med) 1. 




Nečakala som od nej zázraky ale opak bol pravdou. Pleť mi po nej zostala vyhladená bez pórov a konečne nebola lesklá. 

Balea pleťové masky ošetrujú a rozmaznávajú intenzívne pleť - vyvinutá pre špeciálne požiadavky. Podporiť zotavenie stresovanej pleti. Pôsobí intenzívnou starostlivosťou a chráni pleť pred stratou vlhkosti- pleť sa bude cítiť zamatovo mäkká. Vitamín E chráni pleť pred škodlivými vplyvmi životného prostredia. 

Po tejto senzačnej kúpe som si kúpila ďalšiu 

Totes Meer Maske (Pleťová maska s balzamom z Mŕtveho mora) 2.




Intenzívne vyčistenia  a zároveň upokojenie pleti. Pre čistú ošetrenú pleť a hodvábny jemný pocit na pokožke. Bahno z mŕtveho mora oslobodí pokožku od prebytočného mazu. Aloe vera dodá vašej pokožke hydratáciu. Extrakt z kamiliek ošetrí a upokojí vašu pokožku. 

A presne to čo sľubuje aj spĺňa a to do bodky. 

Tretia maska od Balei bola limitka a neviem či ju ešte zoženiete. 

Glucksmomente Maske 3.




Pleťová maska dodá vašej pleti novú krásu a vitalitu. Svieža ovocná vôňa Grepu rozmazná vaše zmysli. Dodá vašej pokožke jemnosť a vláčnosť a ochráni ju pred vysušením. S vitamínom E. 

Vôňa masky opantá vaše zmysli. Vonia tak krásne až máte chuť ochutnať z nej. Maska je fakt skvelá (ako všetky ostatné samozrejme :DD) Dodá vašej pleti novú krásu a vitalitu. Pokožka je po nej jemná a bez pórov. 

Použite : 

1-3 : Používajte raz do týždňa veľkoryso naneste na pleť  a vyhnite sa očiam a ústam. Nechajte pôsobiť 10-15 min. Potom zvyšky masky odstráňte kozmetickou utierkou. NEZMÝVAJTE! Masky by mali postačiť na 2 použitia avšak mne vystačia na 4 použitia. 

2: Rovnomerne naneste na vyčistenú pokožku. Vynechajte okolie očí a úst. Nechajte 10-15 min. pôsobiť. Zaschnutú masku zmyte vlažnou vodou. Používajte 1-2x týždenne. Balenie vystačí na 2 použitia (mne na 4). 

Zhrnutie: 

+ Nízka cena 
+ Dlho vydržia
+ Skutočne pomáhajú a účinkujú
+ Výsledný efekt
+ Široký výber 
+ Ľahká aplikácia 

- Dajú sa zohnať len v DM drogérii čo je podľa mňa škoda. Balea ako značka by sa mala predávať vo všetkých drogériách) 







You Might Also Like

3 komentárov

  1. Veľakrát som chcela tieto masky od Balei vyskúšať. V DM-ku však stále nájdem niečo iné, a tak na masky zabudnem. Po tvojej recenzií ich však určite vyskúšam. Zaujala ma hlavne tretia.
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozné fotky - přefoť je!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež som si jednu kúpila, od Balei zlupovaciu, nečakala som od toho nič keďže je to také lacné, ale bolo to fajn :)
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network