Favourite September

Dnes som sa vám rozhodla ukázať mojich obľúbencov za mesiac September, tak nezdržujme a poďme na to!  Balzam na pery som si kúpila e...

Dnes som sa vám rozhodla ukázať mojich obľúbencov za mesiac September, tak nezdržujme a poďme na to! 



Balzam na pery som si kúpila ešte v Londýne. Vždy keď sa naň pozriem pripomína mi Londýn a všetky tie zážitky. Ou áno dala som ho do giveaway akurát ,že moja šikovná mamina sa stará do vecí ktoré jej nepatria  a  otvorila ho. Veľké + je krásny dizajn pekná kokosová vôňa a hydratácia. 






Poznáte ten pocit keď ráno vstanete a zľaknete sa sami seba? Väčšinou sa mi to stáva. Tie veľké kruhy pod očami sú jednoducho nepriehľadné.  V týchto kritických ránach mi pomáha krycia tyčinka (korektor) od essence. 



Baby lipsy sme si kúpili ešte v Londýne. Bola to naozaj do bodky vysnívaná kúpa. Zobrala som si dve ale najviac sa mi páči tento hydratačný a ak sa sami seba pýtate či si baby lips kúpiť tak určite tri krát áno ! 





Schwarzkopf Osis+ pomáha pri vyšších teplotách. Takže už asi viete o čo ide. Bez neho si už ani nedokážem vyžehliť vlasy. Takže vlastne pomáha pred tým aby vaše vlasy nezničilo teplo. 




The key - určite vyhráva všetky hitparády voňaviek. Tá vôňa a dizajn jednoducho taká omamná :3 Normálne som sa zamilovala do voňavky dá sa to ? 



Najlepšie na vlhčené obrúsky sú jednoznačne od Garnier. Kúpila som ich ešte v Júni ale kúpu zopakujem. 

PS: V Piatok keď som odchádzala na chatu hovorila som si ,že by bolo super keby že môj blog za dva dni dosiahne 15000 pozretí (keď som odchádzala mal 14700) A už je cez 15000 takže vám chcem fakt poďakovať ♥

PPS : Mám vás rada :* 
























You Might Also Like

7 komentárov

  1. já ti to už musím napsat. Si strašně super blogerka přijde mi že nejlepší ze slovenska strašně ráda navštěvuji tvůj blog si strašně pěkná a strašně dobře píšeš. Tento článek se ti fakt povedl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ježíš :3 Strašne moc ďakujem ani nevieš ako si ma potešil/a :D Ale mohol/mohla si napísať bez toho anonymu :)

      Odstrániť
  2. Hezké věcičky :) Psala jsi mi o sledování, tak se stávám tvým pravidelným čtenářem a budu ráda, pokud se staneš mým :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baby lips jsem si koupila v pondělí. Úplně náhodná a spontánní koupě - a jsem za to fakt ráda:) Lepší balzám jsem neměla už dlouho :)
    Ráda se stanu tvým čtenářem, když ty se staneš mým:)

    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluju k tolika shlédnutím! :)
    Ten coconut balzám na rty by se mi líbil :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten design u voňavky je roztomilý! :-) Začala jsem sledovat tvůj blog, budu ráda, když budeš sledovat i ty ten můj :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Síce mám doma 6 baby lips ale nato aký bum okolo toho bol som od toho čakala oveľa viac.Inak pekný článok :-)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network